Enthousiaste gebruiker

Bent u goed op weg om software optimaal in te zetten, maar wilt u nog verder doorontwikkelen? Met dit paket helpt P8 u om gerichter te werken met onze software. Wij kijken naar uw toekomstplannen en vragen naar uw wensen zodat uw organisatie zich gehoord voelt.

De onderstaande services zijn een extra aanvulling op de algemene hulp

Servicedesk +

Maak gebruik van twee servicedesk + tickets per jaar. Deze tickets bieden u aanvullende services waarin u vragen kunt stellen en informatie kunt krijgen over de werking van onze software. Één ticket staat gelijk aan een digitaal gesprek van een uur.

Release-update

Tijdens deze 4-wekelijkse interactieve webinar delen wij de laatste updates en ontwikkelingen binnen onze producten. Bijvoorbeeld nieuwe technische functionaliteiten. Webinar gemist? Geen probleem, stuur ons een e-mail en u krijgt een link.

Gebruikers events

Voor verschillende gebruikersgroepen organiseren we aparte gebruikersdagen. We lichten actuele thema's uit en bespreken ho P8 hierin kan ondersteunen. Daarnaast bespreken we vernieuwingen en geven we invulling aan de roadmap.

Meer weten?

Laat hieronder uw gegevens of vraag achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op

P8 Software, gespecialiseerd in grond- en vastgoedbeheer. softwareoplossingen